torsdag 19 september 2013

Introduktion, information och initiation

De flesta bloggar brukar ha någon form av intetsägande första post och så även denna, men jag hoppas även kunna förklara eller förtydliga lite saker som kan vara bra att veta om just denna bloggen och hur den fungerar. Här kommer du främst att läsa längre och kortare artiklar om äldre spel (inriktning på perioden 1996-2005) men även artiklar om karaktärsdesign, korta historier och recensioner ur en av mina karaktärers synvinkel (därav brasklappen "och lite annat"). Förvänta er även information av mina många bok, serie och spelprojekt! Men jag skall inte ta mer av er tid. Titta gärna runt sidan, kommentera och kom med förslag på vad ni vill att jag skall skriva om och följ bloggen om ni har lust.

En liten varning utfärdas härmed, alla artiklar om spel före 2010 kommer att innehålla spoilers!

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar