lördag 26 oktober 2013

Team fortress game with commentary

http://youtu.be/s9GTWxYR3sU

Jag var nyligen med i en lysande Team Fortress-match som kommenterades och spelades in! Detta blogginlägg går till en Youtubekanal som visar matchen i sin helhet. Vi vann två av tre matcher men dock inte den som videon visar (typiskt). Tyvärr är videon ur röda lagets perspektiv (jag spelade Medic i blå laget) så jag syns inte så mycket.

00:47 Blåfärgade killen är jag. Jag aktiverar min Uber lite senare än den röde Medic och min Heavy plockar hans Heavy.
04:15 Jag är blå killen igen. Den här gången aktiverar vi våra ubers samtidigt och vi lyckas putta bomben fram till andra kontrollpunkten. Den värsta delen (förutom sluttapen) är nu avklarad!
05:00 Demoman vill ha en high-five!
06:00 Skulle dött där om inte spionen hoppat fram och hjälpt mig
06:23 Visst låter stekpannan ljuvligt?
07:15 Ytterliggare en uber från mig, välkomnas med kritz mitt i nyllet.
10:10 Jag nämns vid namn. Yay~
10:48 TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM
12:05 Kritzar för att mota bort röda laget från bomben och tvinga ner dom i hålan nära deras bas.
13:20 Jag kritzar men Demoman vill slå ihjäl folk med sitt meleé-vapen istället sdfdsfsf (han kan ha fått slut på ammo också)
15:00 Filmen slut men vi förlorar strax därefter.
Varken blå eller röda laget hade några Engineers. Nånsin.


Och ja, det var på en brony-server. Deal with it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar