tisdag 12 november 2013

Mer Team Fortress!

Se videon här!

Mina kommentarer:
00:15 Man ser min rygg.Yay~
00:28 Placerar lite fällor runt bomben. Mitt set-up är loose cannon, scottish resistance och Ullapool caber. Fördelen är att detta set-up gör mig ännu mer spammig ger mig extra defensiv kraft för att förhindra att blå laget når vår bas med bomben. Loose cannon kan putta ner folk för stup och cabern fungerar som självmordattack om en spion skulle komma nära. Nackdelen med detta sätt är att jag får svårare att handskas med pyros och scouts, eftersom jag blir extra långsam.
01:40 KABEEEEEEWM
01:50 världens smartaste Heavy
03:20 Älskar hur pyron dör. WeeeeeeeeDURP
04:00 Ta er upp för kullen? Inte om jag har något att säga till om!
04:16 Åh hälsa! NOPE SCOUT
04:23 Nä, snäll skall man vara!
04:33  Släpp ingen djävul över bron!!
04:44 Och vi vet ju alla vem, inte sant?
05:55 Blå laget råkar tyvärr cappa och får extra tid. Nu blir det svårare för mig. Scottish resistance är inte lika bra på denna banas andra del eftersom översikten är sämre.
06:33 Snygg smygattack av pyron. Synd på snipern bara.
07:00 Backstabbad. Men jag blev en fin isstaty c:
07:33 BROSEIDON, LORD OF THE BROCEAN
08:10 Riktigt snygg combo av pyron. Overheal+uber+kill med powerjack=sjuhälsickes massa hälsa!
09:41 Jag och Pyron smyger oss in i en övergiven byggnad för att planera en fälla mot blå laget!
10:20 Pyron blir täckt av kiss!
11:10 Någon börjar bli irriterad! Klart man tackar en pyro som räddar en från en dum spion.
14:25 Jag och medic gömmer oss för att hoppa fram med uber om blå laget blir för kaxiga!

Resten av matchen är inte så spännande, men vi vann i alla fall! High-fives all around!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar