lördag 13 februari 2016

Smite gudagenomgång del 1

Eftersom jag tröttnat lite på Team Fortress har jag istället börjat ge mig in i MOBA-scenen och fastnat för Smite. Speciellt med det spelet är att det inte har egna karaktärer utan istället spelar man som gudar från olika mytologier. I takt med att jag lär mig tänkte gå igenom de gudar jag spelat/mött.

Ratatoskr
Min första main. Jag är liten och irriterande.

Ah Muzen Cab

Cabrakan
"I´M HELPING" personifierad. Hans ult bygger en mur för att omringa fienden, men den har så dålig räckvidd att man allt som oftast stänger in sina lagkamrater istället.

Loki
Vafan jag slutade med TF för att slippa spioner, inte för att plötsligt slåss med dem på steroider.

RA
RA´S SOLAR BLESSING HAS ODOR BLOCKING POOOOOOOOOOOWEEEEEEEEER

Jag kan inte bärga mig tills jag blir MOBA-spelens mästare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar