måndag 30 december 2013

MIn nya websida!

www.tymorthetrickster.com

Använd helst Google Chrome eller Firefox så att alla funktioner på sidan fungerar smärtfritt. Explorer is not welcome in this part of town, boyo!
Vill man göra embeds från Youtube och Blogger är det bara att acceptera att man är Googles bitch och köra Chrome!

Så nu är den äntligen här, min alldeles egen hemsida! Nu har jag inte hunnit fila på den så mycket som jag skulle önskat på grund av jobb och tekniska problem, så vissa delar ser lite halvbra ut, men där finns definitivt en bra grund! Saker på hemsidan hittills är:

1 Tymor ruins Team Fortress 2. Vad skulle hända med Team Fortress Canon (such as it is) om en kaninisk dödsgud invaderade spelet?
2 Jackalopes är en historia som utspelar sig i The Created Space, dvs i samma värld som mina tre böcker. En själ som redan paradiset återvänder till dödsriket för att guida andra själar och skydda dem mot monster.
3 Den mobila Super Power, som varje vecka (typ) publicerar en artikel från Super Power e-zine!

Informera mig gärna om buggar och andra konstigheter som dyker upp när ni besöker sidan eller använder appen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar