söndag 22 december 2019

God jul och gott nytt år!

Nu när slutet på detta år närmar sig är det mycket jag kan vara stolt över när det gäller mitt bloggande. Jag har nu bloggat i hela sju år och för tredje året i rad slagit mitt rekord i publicerade inlägg. 



Det märks att bloggtrafiken ökar och blir mer jämn när jag postar mer regelbundet istället för bara när jag känner för det. Under det senaste halvåret har jag arbetat efter punkterna här:
https://www.starta-blogg.se/21-taktiker-for-att-oka-din-bloggtrafik/
Och som ni ser har det gett gott resultat! Jag har nått mitt mål med 10 000 unika besökare innan årets slut (med nästan 500 besökare tillgodo!) och tänkte därför fyra genom att gå igenom några av de bästa inläggen från året som gått!



1 Mest besökta inlägget:
https://atspela.blogspot.com/2019/04/the-fishing-trip-of-byleif-first-twenty.html

Detta är prologen och de tjugosju första verserna av Byleif's fiskefänge. De är samlade här för att ge kontext till ett spel jag skapade till en tävling på det officiella RPGmaker-forumet. Spelet utspelar sig precis efter vers tjugosju så det är nödvändigt att läsa den för att förstå handlingen. Spelet vann inte men folk verkade tycka om det. Man kan fortfarande ladda ner spelet och testa på via länken ovan! 

2 Mitt favoritinlägg:
https://atspela.blogspot.com/2019/05/recension-av-overwatchs-tre-archive.html

Jag har precis som alla andra börjat tröttna på Overwatch. Att Blizzard redan har börjat på Overwatch 2 plus deras inte helt sunda relation med den Kinesiska regeringen har knappast hjälpt. Detta hindrar inte dessa tre events från att vara grymt bra designade och roliga att spela hur många gånger som helst. Jag sorterar lätt in min första genomspelning av King's Row Uprising som ett av mina tio bästa spelögonblick, alla kategorier. 

3 Mest överraskande reaktionen:
https://atspela.blogspot.com/2019/12/latom-oss-lasa-sonic-hedgehog-idw.html
En dag bestämde jag mig för att börja recensera den officiella Sonic-serien (as one does). Här på bloggen har väl inte direkt så mycket hänt men på Tumblr började projektet ta snabb fart, vilket även har ökat trafiken på den här bloggen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar